Podstawa prawna:
Wymagane dokumenty:
Opłaty:
Brak opłat
Termin załatwienia sprawy:
Indywidualny, zależny od rodzaju sprawy.
Miejsce złożenia wniosku:
Sprawy najczęściej załatwia się osobiście u Powiatowego Rzecznika Konsumentów: Starostwo Powiatowe w Mońkach, 19-100 Mońki ul.Słowackiego 5a, pok. Nr 109, pisemnie: Starostwo Powiatowe w Mońkach 19-100 Mońki ul.Słowackiego 5a, Biuro Obsługi Klienta (parter), drogą elektroniczną: e-mail starostwo@monki.pl oraz telefonicznie tel. 85 727 88 09
Miejsce załatwienia sprawy:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów: Starostwo Powiatowe w Mońkach, 19-100 Mońki ul.Słowackiego 5a, pok. Nr 109 (I piętro) tel. 85 727 88 09
Tryb odwoławczy/skragowy:
Brak trybu odwoławczego
Uwagi:
Porady udzielane są wyłącznie konsumentom - mieszkańcom Powiatu Monieckiego.
Informacje i porady prawne udzielane są telefonicznie, drogą elektroniczną, osobiście na miejscu oraz pisemnie. Do otrzymania porady prawnej niezbędne jest podanie swoich danych wraz z miejscem zamieszkania. Sprawy wymagające wystąpienia i interwencji Rzecznika Konsumentów należy zgłaszać w formie pisemnej załączając kopie posiadanej dokumentacji.